Procedura: UDZIELENIE INFORMACJI ADRESOWEJ

Szczegóły sprawy

Symbol
Wydział
Ewidencja Ludności
Komórka
Opis sprawy
UDZIELENIE INFORMACJI ADRESOWEJ
Kogo dotyczy
osoby, firmy, instytucje
Wymagane dokumenty
Wniosek o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL, ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych i innych zbiorów danych osobowych - Formularz wniosku do pobrania w załączniku
Miejsce składania pism
Ewidencja Ludności , pokój nr 113 Informacja: tel. 34 366-85-82 osoba odpowiedzialna :Ilona Hadzińska
Termin i sposób załatwienia
Odpowiedzi na wniosek udziela się w terminie do 30 dni.
Opłaty
Opłata dla osób fizycznych i prawnych wynosi 31,00 zł płatna na konto Urzędu Gminy : Bank Polskiej Spółdzielczości S.A.52 1930 1321 2004 0001 3000 0009 Organy administracji publicznej są zwolnione z opłaty za udzielenie informacji adresowej
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 139, poz. 993). Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 30 kwietnia 2002 r. w sprawie wysokości opłat za udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych oraz warunków i sposobu ich wnoszenia (Dz. U. z 2002 r. Nr 62, poz. 564). Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 maja 2010 r. w sprawie wzoru formularza wniosku o udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. z 2010 r. Nr 105, poz. 667). Ustawa o opłacie skarbowej z dnia 16.11.2006r. (DZ. U. 225 poz. 1635)
Tryb odwoławczy
Inne informacje
Więcej informacji

Dokumenty do pobrania

Dostępne eFormularze

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce

Zamknij